fredag 18 mars 2011

Snö? Fixa pass? Baka!

Fredag morgon! Ja, jo...sov ganska ok inatt...Aron på ena armen och Rebecka på andra och halstabletter i munnen....Känner mig lite piggare idag, trots att hela världen var vit igen när man vaknade...Onödigt med 20 cm ny snö! Men det är bara att gilla läget!
Rebecka var feberfri på morgonen, och nu skulle hon till skolan....trots hosta. Hoppas att det går bra för henne idag!

Aron och jag kom inte fram så lätt med vagnen idag....Peter fick hjälpa oss över några snövallar. Tycker att det är konstigt att inte vägen runt skolan är plogad. Blir ju lätt kaos när alla barn, barnvagnar, bilar och bussar ska fram. Känns inte så bra att gå med barnvagnen mitt i vägen....Men det var ju det enda alternativet. Då jag inte orkar bära vagnen under armen och pulsa i snö och klättra över snövallar.

Funderar på att åka till Skövde idag! Måste fixa ett nytt pass....Det har tydligen redan gått 5 år sedan jag förnyade det senast..... Jag har varit i Tyskland, England och Italien på det passet...Hoppas på fler resor med det nya;)!

Nu ska jag och Aron baka! Han älskar att baka.... Jag är väl inte lika taggad, men , men....Fika är ju alltid gott! Sen ska jag jobba lite...har lite att göra då jag inte jobbat för fullt denna vecka...Men jag har gjort så gott jag kunnat!

1 kommentar:

  1. Ett pass kan komma väl till användning fortare än man anar!!Trevlig helg! Kramar!

    SvaraRadera