söndag 13 mars 2011

Min Lördag!

En ledig Lördag! Eller ja...vi hade ju lite på programmet! Rebecka spelade Innebandymatch mot Fagerhult! Förlorade med 2 mål....Jag var inte med dem för att heja... Morfar, Farmor, Petter och lillebror ingick i hejaklacken denna gång! Jag fick besök av Anita! Hon hjälpte mig att pigga på mina lockar lite! Blev ompysslad och vi pratade om allt möjligt! Vi hann med många ämnen...Varken Gabriel eller Aron var med;)! Anita är en "ny" vän som jag är väldigt glad över!
Tack för hjälpen Anita!

Matlagning och lite hemma fix blev det sedan. Petter och barnen åkte på en cykeltur till affären medan jag fick ännu ett mysigt besök! Nu var det Anki som kom! Anki skulle på fest! Jag fick äran att fixa till hennes hår! Hon hade med sig en champange! Så uppladdningen för melodifestivalen kunde ju inte bli bättre!



Morgan och Lisa kom till oss! Vi åt mat och tittade på finalen på Melodifestivalen! Nu är mitt uppdrag slutfört! Jag har suttit med i VB:s schlagersoffa panel i 6 veckor! Tyckt till om allt från låtar, kläder och artister! Det har varit roligt! Imorgon kommer mitt sista "tyckande" i tidningen! Min favorit vann inte! Utan Eric Saade vann finalen!



Lisa fick läsa många böcker med och för Aron! Han älskar verkligen böcker!



Här sjungs och dansas det till Melodifestivals bidragen! Tack Morgan och Lisa för en mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Underbar bild på Mogge & Aron! =)

    Bra att Lisa läser! Vi har en LäsLisa på mitt jobb också. LäsLisor är bra för barn! =)

    SvaraRadera