måndag 21 mars 2011

En ny dag med nya möjligheter:) eller hur brukar man säga?

Rebecka är i skolan! Hon var pigg i morse! Skönt!

Aron har haft en tuff natt....Stackars min lille prins!
Han var dock helt underbar trots att han inte var pigg!

När jag sa- Men lille du....
Då härmade han mig och sa det så där sött som bara barn kan
- Mään lelle du, Aaon.

Mitt i all sjukstuga så känner jag Tacksamhet!!!

Otroliga arbetskompisar, fantastiska föräldrar, en underhållande moster och alldeles sagolika barn!

Aron han pratar och sjunger sig igenom sin förkylning! Ska se om jag kanske kan lära mig att lägga upp lite filmklipp, så några av dessa underbara stunder finns bevarade.....

Har ett litet mål idag....lägga i en tvätt och hänga upp den oxå...Kanske kan gå...

Nu slutar Rebecka skolan. Min pappa snäll och hämtar henne! Sen ska han köra moster till bussen. Då det är dax för henne att lämna Tidaholm för denna gången. Hoppas att hon inte blir sjuk nu.....

Ett ganska rörigt inlägg från en febrig Lisa blev det!
Snart ska jag ta med mig min lille prins upp i sängen och sova lite..... Imorgon ska jag till Stockholm.....UTAN FEBER!!! MED MASSA ENERGI!!! Så har jag planerat:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar