tisdag 1 mars 2011

Ej glasklart!

Nu sover Aron och Rebecka och disken väntar på mig i köket!! Yes! Tänkte hinna med en heldel ikväll....Jag måste hinna läsa lite Italienska. Imorgon jobbar jag verkligen hela dagen...8.15-efter Gospelkören;)! Ska till Falköping imorgon, på Bibeläventyrs träff. Det ska bli mysigt! Så imorgon blir det inget läst....Sen hade jag tänkt mig städa lite här hemma. Vi håller på att flytta in i vår hall!! ÄNTLIGEN!! Så skönt! Hoppas hinna ta några bilder snart. Katrin kommer hit ca 21.30 för att ta med mig ett varv på ringleden. Ska bli skönt!

Dagen har varit bra! Jag har många goa arbetskamrater! Dä ä gött! Jag har sjungit på begravning med en löjlig rethosta och skrovlig hals. Klarade mig hyfsat! Gjorde så gott jag kunde i allafall! På Lördag hoppas jag vara helt bra...då är det dags för dop!

Så ja...det verkar som disken står kvar, då är väl bara att sätta fart då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar