fredag 25 mars 2011

Stockholm


Tisdagens morgon var tuff...Sovit 2 timmar på natten plus att jag hade feber...Så det krävdes en väl fixad vardags make-up! Men med 2 tim på tåget hinner man en hel del!






Sådär, ja... redo att möta Stockholm! Alltså shit... Det tar inte många minuter förrän jag vill ta tåget tillbaka hem! Stockholm är otroligt fint! Jag är stolt över vår Huvudstad... men att leva där skulle bli min död tror jag.... Jag tycker att jag pinnar på rätt bra när jag ska ta mig någonstans med benens hjälp. Men där springer alla, åt alla håll. Sen är ju Stockholm lite större än Tidaholm ... Det innebär ju oxå att Lisa inte hittar någonstans... Kommer upp från en Tunnelbanestation och då har jag ju ingen aning om vilket håll jag ska gå osv... Om jag hittat rätt någon gång, så innebär det ju dock inte att jag kommer hitta dit nästa gång... Född utan lokalsinne;)






Med på kursen var oxå Lena!






Magnus var där han med!







Vi var och åt Lunch tillsammans Magnus, Lena , jag och den 4 kursaren Emma!
Här kan ni se henna i spegeln, hon med kameran;)





Föräldralediga Pappor! Är inte så ofta man ser ett grabb gäng med barnvagnar!






Snygg Emma! Vår Volontär i Svenska Kyrkan Tidaholm!








Man har inte roligare än man gör sig!









Mitt bland all betong firade vi att det var vår!
Emma och jag njöt av fantstiskt goda klassiker!
Emma tog en 88:an och jag tog en Nogger!


Fina Emma!





Vi väntar på ett tåg!


88:an



Dagen var ok! Kursen var lixsom lite för mycket baskunskaper.... Inte så mycket verktyg... Kursen handlade om Sociala medier!



Emma fångade en fantastisk himmel när vi närmade oss Tidaholm med bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar