måndag 28 mars 2011

Måndag hos Öhgrens!

idag har alla varit där de ska! Petter jobb, Jag jobb, Rebecka skola fritids och Aron på dagis! Vi mår bra nu!! Underbart!

Rebecka har varit på Saga och övat Fiol! de ska ha konsert på onsdag kl 18.30! Jag hoppas hinna höra henne, Gospelkören ska sjunga på Marbodals center kl 19.30, vi samlas 19.00... Kan gå!

Jag och Rebecka hann med en sväng på Lindex innan vi tog en rejäl veckohandling på ICA! Åh så kul;)

Hade en plan för kvällen den sprack...rätt av! Kom en bit... Handla, laga fläskpannkaka med spenat.... sen gick det utför... Vi röjer som tusan här hemma... Petter ville gärna ner i källaren och rota längs in, långt bort....

Ja... hur det slutade kan väl vem som helst lista ut! Nostalgi!!!!! Denna jobbiga Åkomma som drabbar mig då och då.... Almanackor från 92 .....Man bara måste bläddra i dem.... Skolkataloger.... Lyckades att inte börja bläddra i alla gamla fotoalbum i alla fall! Hittade ouppackade låder sen vi flyttade hit .... Sjukt vad grejer man har! Nu har jag nog 3 lådor kvar att gå igenom ...

Tanken var att jag skulle dammsugit av lite här hemma och begett mig ut på en liten löp runda.... Sket sig..... Orkar inte ge mig ut nu..... Så ja då får jag väl gå upp tidigare imorgon helt enkelt .....
Är det någon som vill med? Startar 06.00 från Torggatan!

Ja då går jag väl och borstar tänderna och går upp och läser lite då.....
Jag ska även denna kväll rikta alla goda tankar och böner jag kan till Linda! I källaren fanns en skolkatalog från gymnasiet tittade lite i den... Där var en frisk Linda med.... Orättvist!
Om någon läser detta... Be en bön för Linda!

Jag är så TACKSAM! Jag har ett liv som jag älskar att leva och har möjlighet att göra!

1 kommentar:

  1. Hej! Läser Lindas blogg varje dag...känner henne inte men tankarna finns hos henne & fam <3...
    Livet är orättvist...
    kramar

    SvaraRadera