torsdag 10 mars 2011

Mission Imposible....




Att vara tyst är inte min starka sida! Många år har jag avlagt Nyårslöften om att inte vara riktigt så frispråkig...Men det tar en halvdag sen lägger jag ner....Jag har nu insett att det är en del av mig att prata....

Förra veckan var riktigt tuff röstmässigt för mig...Jag var förkyld och förkylningen satt naturligtvis mest på stämbanden...Jag hade begravningar, körer och småbarnsmusik...Fredagen skulle jag vila..Gjorde så och då blev det riktigt dåligt...Kunde knappt få fram något ljud alls... Så Lördagens dop kändes näst intill omöjligt att genomföra....

Jag tog beslutet att kortisonchocka min kropp! Det gick hyfsat! Jag genomförde dopet!
Kortison är en så märklig medicin....Jag både älskar och hatar den! Den gör underverk, men biverkningarna är inte roliga alls! Nu när jag bara tog den här dosen en dag så blev biverkningarna bara hjärtklappning och en speed känsla i hela kroppen. I söndags så sjöng vår barnkör Änglabus i kyrkan.(Rebecka är med i den kören)
Det gick bra det med för min del...och dessa goa underbara ungar...De sjöng och dansade otroligt bra!

Så denna veckan blir det ingen sång alls för min del! Det är mission imposible för mig!

Igår var jag ledig på förmiddagen då var Sofia och Isolde här! Vi pratade bröllop! Så mysigt! Sofia strålar när hon pratar om sin Johan! Ska bli så roligt att få vara med och dela deras dag! Jag ska vårda min röst så att jag kan ge järnet på vigseln!!

Eftermiddagen blev inte som den skulle...Jag jobbade hemifrån...Gergana fick ha körerna själv! Hon är en klippa!

Har inte tränat heller denna vecka! Jag vill låta hela kroppen vila...så jag kan ge 100% på allt sedan! Så jag hoppas att nästa vecka ska bli full av sång och träning!

Idag har vi haft planeringsdag! Så nu är Julen 2011 planerad.....




Blivande brud med en riktigt liten mysig tjej!



SOLSTRÅLEN ISOLDE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar