lördag 17 mars 2012

Alltså!!!!!


Tänk vad många bra dagar jag har!! Idag var jag och Aron ute och städade lite i trädgården! Idag var det lite gråkallt... Men då när fingrarna var som stelast... då tänkte jag positivt!! Jag ska ju jobba hela eftermiddagen så ...solen kan vänta:)
Mitt jobb.... vad jag är glad över att få möjligheten att ha ett sånt jobb... Ibland kan jag vara väldigt trött och frustrerad över allt.... Många att samarbeta med, tider som ska passa ihop med alla andra osv...
En vanlig fråga här hemma kan vara som idag innan jag skulle åka till jobbet - När slutar du idag?
Mitt svar -det vet jag inte riktigt....det beror på när jag blir klar.
Det är inte alltid lätt att leva med mig!! Kan tänka mig att det inte är helt lätt att ta hand om våra  barn som fritids och dagis.... Men jag lovar att jag är tacksam för all förståelse jag får!

Det är ett fantastiskt kreativt jobb jag har! Att skapa musik tillsammans med så många fina människor. Det Gör mig rik!!

Idag har jag fått extra mycket inspiration!! En liten bild här nedan visar vilken vacker utsikt jag har haft flera timmar idag!
TACK!! ETT STORT TACK Till Harmony Gospel och Himlakul!! Gillar er!!



Alltså!! Gladys Del Pilar!! Vilken röst!!
Hon har en gudabenådad röst!! Här är ett litet klipp från när Gladys tillsammans med våra goa musiker övade ihop sig! Härligt jobbat!!
I morgon är det konsert kl. 18.00!! Då ska vi ge gärnet!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar