torsdag 8 mars 2012

En snöig bra vanlig torsdag

Det här är en bild från igår! Aron lekte med lego och jag tränade:)



Nu har det gått en vecka sen jag började med fitness fighten! Än så länge tycker jag att det funkar! Men det gäller att vara sjukt välplanerad!! Maten är mycket god, ingen tyck synd om mig när jag sitter med äcklig piss blandning som ska drickas;)
Bra och god mat! Kesellan kan växa lite i munnen med det finns så många variationer.... Så det ska gå!! Träningen är bra !! Vissa övningar ser först ut att bli bus enkla ..... Men.., så är det inte riktigt!! En av övningarna får jag verkligen kämpa med.... Men tillslut hoppas jag att det går lätt;)
Kämpa kämpa!!! Petter stöttar på bästa sätt!! Idag blev det en ringleden med Katrin oxå! Härligt att få fylla lungorna med frisk luft!

När jag och Rebecka kom hem så möttes vi av en glad Aron! - vi har köpt blommor till er!! Tack Petter och Aron för all omtanke och omsorg ni visar mig och Rebecka!






Nepp... Nu behöver jag duscha och sova! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar