tisdag 13 mars 2012

Ny dag!

Jag fick gå och lägga mig tidigt igår kväll..... Jag mådde illa:(
Inte kräksjukeilla..... Utan sådär tjuvtjockt.
Har gjort det fler kvällar! Vet inte om det har nått med fitness fightens livsstil att göra.....??
Ska dricka mer vatten idag.... Är lite dålig på det! Så hoppas jag på att det blir bättre ikväll:)
Annars mår jag bra!!

Igår fick Rebecka och Aron vara med mig på jobbet! Det var K dag så Rebecka var ledig från skolan.


Aron tar fart på Maria!

Senare på eftermiddagen gick vi till lekparken med Katrin, Wilma, Nora & Theo!











Aron tror inte jag klarar nått;)!! Det är bara Katrin som gäller!!!


Jag fick iallafall gunga med honom :)!


Wilma och Rebecka!! Stora mysiga tjejer!!


Katrin hade fixat fika oxå!! Tack!! ( jag lyxade till det med keso och äpple! )





Härligt i vårsolen!!!


Här ser ni en tavla som vi fick av Lisa, Morgan och Emil i lördags!!!!
Tack underbara ni!!!!!



Ha en bra dag! Nu väntar jobb och nya äventyr!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar