onsdag 28 mars 2012

idag, iförrgår igår...Ja vet inte!


Alla dagar hänger ihop här! Denna hosta och denna feber.... Jag blir tokig snart!! Vill bli frisk vill orka!!
I går satt vi ute och drack en kopp kaffe på kvällningen. Det var alltså mellan jag sov;). Härliga vår!!

Denna lilla katt! Är det verkligen ingen som saknar henne! Så otroligt mysig och fin! Hon är med oss så fort vi öppnar dörrarna.







Rebecka och Aron myser lite. De träffas inte alltför mycket vissa dagar!
Aron han bär på denna lilla katt överallt och hur som helst! Katten är glad och nöjd! Kissen ÄLSKAR nog Aron!




Detta kortet tog jag innan jag skulle lämna lillprins på dagis idag! Suddigt, men så Aron!! I mina skor dansar han runt och sjunger!


När jag lämnat Aron på dagis så åkte jag hem och drack kaffe och åt smörgås. Skulle gärna vilja ha någon god våffla att fika på men inte än.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar