fredag 2 mars 2012

Hej hopp i 120 km

Nu har det gått några dagar sedan jag bloggade! Mycket händer i min vår vardag! Här följer lite bilder.
Här är en bild från Emils dop! Det var en mycket fin dag! Jag är verkligen så otroligt tacksam för att få ha Morgan och Lisa som vänner! Fina människor det där!! Generösa i allt!!!









Lyckliga!! Tre fantastiskt fina människor!


Här är en present som vi fick, alla dopgästerna fick en present! mysigt!



Fint dekorerade bord var det oxå! Nu pryder en av dekorationerna vårt bord i köket! Tack!







Åsarpskyrka!







Denna vecka har vi haft Biskopsvisitation! Erik och hans gäng har varit runt i Pastoratet och i vår verksamhet denna vecka! Här ser ni en bild, som inte är så bra... Biskopen fick köra kyrkrally. En radiostyrdbil som fick hjälpa honom att färdas i Pastoratet och vi redovisade utifrån var han parkerade bilen! Måste säga att han är skärpt den där mannen!



I går kväll var det ett föredrag i kyrkans hus som han höll. Många bra saker sa han! Som tex. ljuset är inte till för ljuset utan ljuset är till för mörkret....




Våren är här!!






Jag har lagat en massa matlådor! Vad ska jag säga... Det funkar mitt trettiodagarsliv.... Ätit rätt och var tredje timma och tränat! Just nu har jag en fruktansvärd träningsvärk i låren och baken... Spännande om jag kommer upp i soffan efter att ha skrivit detta inlägg;)
Jag och Sanna har tränat ihop på gymmet! Det har varit kanon. Imorgon blir det till att träna själv. Men det får bli en ringleden innan jag drar igång med mitt "vanliga pass"... jag måste få bort lite tränigsvärk:)

Imorgon blir en lång och intensiv dag! Vi har konsert! Touch of a King! Elivis låtar ska sjungas! Kyrkan kommer att vara full! Biljetterna slut! Roligt!!




Idag ÄNTLIGEN vågade vi oss bort för att mysa med denne lilleprins!
Tack Sofia för att du är du och att jag får vara din vän!! Bonus i eftermiddag var oxå att Anita och gabriell kom oxå! Mysigt att få sitta över en kopp kaffe och prata om allt och inget! Tack för det!!
Ärliga, uppriktiga och sanna vänner växer inte på träd! Jag är lyckligt lottad! Jag har flera pärlor i mitt liv!! RIKTIGA vänner! Som står kvar när det blåser, som vandrar med i motgång, som gläds med en i framgång! Det är jag tacksam för!! Har länge tänkt att skriva ett brev till de vännerna som man har där och känner sådär lite extra för och berätta hur mycket jag uppskattar dem! Kanske är dax att göra det!

ISIDOR







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar