torsdag 29 mars 2012

Min solkatt!!

Jag älskar sången -kan man ha en solkatt i en bur ( slipping through My fingers). När Jag och Petter såg på filmen Mamma Mia och den ovannämnda sången spelades, så grät vi båda!
Idag kom den där känslan över mig, när Rebecka var färdig för att ge sig av till skolan!






Vår älskade Rebecka börjar bli stor!! Jag älskar dig du Goa och mysiga dotter!








Jag gråter.... Min älskade unge... Jag önskar dig allt gott i livet! Jag önskar dig äkta och innerlig KÄRLEK!
Lyssna alltid på ditt hjärta! Gå dit det vill!!! Jag älskar dig Rebecka!!



















Jag tror att det vänder nu!! Som högst stod tempen på 37.9 och som lägst 37,3! Hostan är bättre.... Inte bra! Men rösten har en liten chans att återhämta sig mellan attackerna!! Kan kanske sjunga imorgon..... Kanske....
Resan till Hawaii på lördag blir av;) och konserten på söndag kommer jag nog oxå kunna genomföra! Go Lisa Go!!!

1 kommentar:

  1. Har oxå gråtit till den.. Såg filmen för andra gången när vi var på Skiathos o Skopelos (där den e inspelad ) 2009;) härligt att se alla platser o att se filmen på en utebio! Kram o kryapådigkramar

    SvaraRadera