torsdag 15 mars 2012

Vad hände?

Torsdag..... Snart fredag!
I går var som vanligt en super aktiv dag med körer! På lördag är det genrep för Gospelkören, barnkören Himlakul, musiker och Gladys del Pilar! Konsert på söndag! Ska bli jätteroligt!!! Här ser ni några gospelkörare som fixar iordning sina noter....


Dagen på jobbet idag var energi krävande!! Säger inte mer än så!

Igår så bakade vaktmästarna världens godaste fika....


Åh.... Jag var LITE sugen.... Men jag tog lite kesella och apelsin istället!!


Det funkar fortfarande bra! Maten går bra!! Det är inte alltid jag får till ett kanon träningspass men jag genomför passen på ett eller annat vis.

Ikväll år resten av familjen korv och bröd. Aron jobbade hårt för att få upp korven från grytan;)











Nu ska jag blunda!! En promenad med Katrin ikväll var så skönt!! Tack Katrin för att du alltid ställer upp!! Det är guld värt !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar