tisdag 20 mars 2012

En knasig dag!

Ett tag var jag säker på att jag var med i något tv program som typ Blåsningen ..... Men nä.... Jag kan inte skriva om själva händelsen här.... Sorry:(
Men konstigt var det!

Idag har jag träffat Lennart Palm med Gergana. Vi planerar nästa konsert som är den 1 april! Vi övade och lyssnade in oss på nytt material!

Idag har jag varit.... Är jag helt slut!! Jag vill bara sova!!! Det är mycket, det har varit mycket och det kommer att bli mycket.....
Känner mig sjuk. Ont i halsen och varm eller kall.....
Nu väntar sängen... Krönikan är färdigskriven.
Imorgon väntar en fullspäckad dag och kväll. Allt från BVC, just det det måste jag skriva om... Gör det en annan dag... Kurs på Flämslätt, gospelkör och träning! Rebecka har konsert oxå ..... Kommer troligtvis missa den:(

Natti natti

YouTube Video

Den här sången ger mig energi!!

1 kommentar:

  1. Take care! Såg ditt sms, men kunde inte svara då min mobil har börjat att ogilla sms... Funkar mkt bättre med whats app. =)
    Du hinner nog ha egentid med Mallan framöver ska du se! KRAMIS

    SvaraRadera