tisdag 6 mars 2012

Dagarna går....

Då sitter jag här mätt och nytränad! Duschen väntar!
Vi hade planeringsdag på jobbet idag. Jul 2012.... Känns långt bort... men planeringen är igång!
Rebecka och jag tog en tur till Skövde i eftermiddags. Skulle kunna tänka mig att gå runt och frossa i alla vårkläder och skor i många timmar. Men idag var det in på Stadium och leta skor till Rebecka! Vi lyckades hitta 2 par! Ett par vita Converse och ett par grå/cerisa adidas (joggingsko). Sen sprang vi in på KappAhl för att titta efter ett par gröna byxor.... Ett par likadana som vi köpte förra veckan... Rebecka ringde mig en dag och grät i telefonen. Hon hade ramlat på skolgården. Rejäla sår på knä, händer och armbågar... Men det var inte värst.... Värst var att hennes byxor och tröja gått sönder. Nya fina våriga byxor och julklappströjan som hon fått av Lisa och Morgan. Nu hittade vi ett par likadana byxor och Rebeckas ögon lyste av lycka!

Aron har varit hos Mormor och morfar en sväng i eftermiddags. Han pratar på! Jisses! Mamma och pappa hör honom nog fortfarande;)

Ikväll har jag och Katrin gått ringleden och sen har jag kört ett FF träningspass! Petter coachar!
Nu längtar jag efter att få sova! Imorgon är det onsdag och kördag!




Vi går mot ljusare tider! Hoppas att vi får vara friska och att man fylls av energi!  Längtar efter sprudlande LIVSLUST!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar