söndag 11 mars 2012

söndag eftermiddag..... Redan!!! Ja det gäller att hinna med så mycket man kan på dessa hyfsat lediga helger!!

Fredag:



Fikamys hos Martina, Olivia och Albin!


Aron och olivia lekte. De ville givetvis alltid ha samma leksaker:)! Söta ungar!!


På kvällen bar det av till lillebror och Christina. De hade dukat upp till fest!





Min efterrätt:) kesella och varma bär!!


Två riktiga kompisar!!


Vi fick ett väldigt fint kort oxå!!
Tack!! Så mysigt och roligt!!


Lördag;
Upp för att träna och väga och mäta! Dag 10 i Fitness Fighten!
Jag är nöjd!! Härligt att se resultat!!
Sen var det dax för jobb! Konfirmander!


Teater stod på schemat!!


Aron var med! Det gick bra! Han fick sysselsättas med Ipaden ett tag!





Senare på eftermiddagen kom Wilma Nora och Theo! Vi åkte till våra fina vänner Lisa, Morgan och Emil! Tittade på får och Fikade!


De har ett par stycken;)





Morgan och ett Bä


När vi kom tillbaka hem, lagades det mat!


Melodifestivalen stod för kvällens program! Loreen vann!!
Jag somnade i soffan..... Hade fullt schå att ta mig i säng.... Trött!

Sov gott och söndagen började med en promenad med Katrin! Kom hem till färdigbryggt kaffe!!
Rebecka är hos Erik, Aron sover, Petter renoverar Rebeckas rum och jag ska nu röja och hänga tvätt!! Vi väntar besök av morfar. Han ville bjuda på semlor;) Jag tar väl lite kesella!


Det är vår ute!! Solen skiner!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar