fredag 9 mars 2012

Musik att träna till..

Imorgon är det melodifestivaldax! FINAL!!
Tänkte undra om det kommer bli någon låt som kommer att landa i mitt hjärta i år?
Det blev det :)

Jusat nu lyssnar jag jättemycket på :

Jag kan riktigt längta efter att få lyssna på den här sången!
Den funkar oxå bra i lurarna när man tränar!!!

Det gör även den här:

Vi tar två låtar till;)

En som jag inte kan släppa sen förra årets melodifestival, som funkar att träna till den med. Artisten gjorde det i år igen... förtrollade mig med sin röst:



En sista låt.... Molly!! Hon gör denna sång så bra! Jag gillar den mer och mer. Funkar inte jättebra att träna till;) Men det är en grymt bra låt!
Mina tre favoriter till morgondagen är alltså Loreen, Danny och Molly.... Vi får se.....

1 kommentar:

  1. håller med dej HELT Lisa!! Dessa tre är mina favoriter oxå...både i mello å å träna till!! Men Loreen är nr 1 för mej om ja måste välja en!
    kram på dej

    SvaraRadera