tisdag 13 mars 2012

Ljuvliga stunder....

Ljuvliga stunder och värsta högsta berget!!!!
Det har min dag innehållit!
Aron.... Vår prins! När jag skulle ta ut honom från bilen när vi kom hem från dagis säger han - jag vill inte vara ute, jag vill se på film Smurfarna. Då är jag lite upptagen en stund mamma! Ok?

Vi hade en supermysig promenad hem från Emmelie , Johan och Alfred oxå! Att gå och små prata om allt och inget är ljuvligt!


Nu när jag kom upp nu till sängen för att krypa ner bland gossedjur och Aron så säger han - mamma, snälla kan jag få lite vatten tack!
Underbara unge!

Att se Rebecka gå och lägga sig med en bibba noter och lära sig texter inför konserten på söndag, det gör mig lycklig!
En kopp kaffe med en fin vän


Och en underbart peppande man när träningen känns omöjlig gör mig glad och varm inombords!!

Nu ska jag sova! Mår lite bättre ikväll men känner mig sliten....
Det är nog bättre imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar