torsdag 22 mars 2012

Så surt!!!!

Vaknade inatt med superont i halsen. Vid tretiden bestämde jag mig för att vara hemma och vila idag. Jag har svårt att ta sådana beslut. Jag vill inte ge upp!!! Jag försöker att tänka att det r en investering i mig själv och i längden! Jag har sovit till och från hela dagen. Hoppas att denna vilodag har gett resultat, så att jag vaknar pigg och frisk imorgon. Det har inte blivit någon träning på tre dagar nu.... Ajajaj! Det är inte många dagar kvar i Fitness Fighten nu. Men jag hoppas att bli frisk snart så jag kan träna de sista dagarna! Men maten kan jag fixa iallafall:)
Idag var det dax för att ännu en krönika skulle publiceras. Nått blev fel. Allt kom inte med.... Slutklämmen försvann;(
Men de skulle försöka rätta till det på tidningen. Kanske blir det så! Kanske blir det imorgon. VB har väldigt bra personal och är så bra att jobba med! Skönt!!
Sitter i soffan och skall strax förflytta mig till sängen! Jag är trött. Märkligt!!

Vi har en katt här sedan i måndags. Den vill absolut inte lämna vår trädgård. Den lämnar helst inte vår altan:)
Idag kände vi att vi var tvungna att ge den lite mat....
Svårt det där!! Vi vill ju att den ska bege sig hem!!! Ja nu har vi gett den mat och den var hungrig! Aron säger att Kissen ÄLSKAR Aron. Sötnos!
Vet ni någon som saknar sin katt! Be dem höra av sig! Lägger strax ut en bild på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar