fredag 30 mars 2012

Fredag firas med.....

Att det är Fredag firas med:
- en tupplur på soffan
- Alvedon
- lite jobb
- lyssna på Amanda*
- minidate med Helena
- cykeltur
- mys med Aron
- miniträff med Emmelie och Alfred
- shoppingrunda i Tidaholm, Toro, systemet, återbruket och ICA
- vila i soffan
-sova i soffan
- blev serverad mat av Petter
- titta på tv
- njuter av vackra snöflingor som faller ner på vårblommorna :|
- fixa lite inför vår avresa! imorgon drar vi till Hawaii!!

Feberfri idag!! Äntligen!! Nu är det bara hosta och trötthet kvar!!
Så nu går jag och lägger mig!! Sömn ska vara bra har jag hört!!

Nu till *
Tack Amanda!! Du gjorde en fantastisk insatts idag! Jag är stolt över dig!! Du sjöng kanon bra! Du gjorde min dag!! KRAM

Aron har en skön och avslappnad stil:)


-



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar