fredag 16 mars 2012

Vin eller vatten???

Idag har jag haft en väldigt fin dag! Hunnit med mycket!! Jag har jobbat, sprungit, handlat, vårfixat på trappan, lekt med Aron, Lagat mat, fikat hos mamma och pappa.




Rebecka är lycklig över att studsmattan är uppe! Vårt skyddsnät har gjort sitt:(Det är lite otäckt tycker jag när det inte finns något nät. Rebecka har en önskan..... En större studsmatta!!



Nu har halva tiden gått! 15 dagar kvar på Fitness Fighten. Att gå till ett Bageri och köpa sjukt goda lyxkakor till alla andra utan mig gick bra! Att sitta och titta på när de äts upp gick oxå bra!!
Men ikväll när vi skulle grilla hjort...... Då..... Mitt älskade rödvin!!!!!
Bara lite.... Bara jättelite.... bara minimini....typ bara en mun......
Men NEJ!!! 30 dagar utan vin, godis, kakor, popcorn ska väl inte vara så J*!"#¤% svårt!!!
Så ikväll drack jag iskallt kranvatten med underbart sur, gul citron! Det var gott!! Men det var inte vin:(







Men nu känns det bra!! Jag klarade att stå emot frestelsen!!!


Familjen Öhgren har Familjemys.......Veckan har varit hård!

Imorgon är det genrep som gäller!! Musikerna, Gergana och jag ska träffas kl 13.00. Gladys Del Pilar och Körerna kommer 15.00! Sen kör vi så det ryker!!
På söndag är det konsert i Tidaholms kyrka kl 18.00! Välkomna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar