onsdag 23 februari 2011

Ciao!


Morgonen började bra. Var i rätt fas....ganska länge...Skulle bara byta på kläder på Aron....Från att vara byxor, tröja och strumpor ifrån att gå till dagis, så var vi nu...Byta blöja, duscha, ta fram nya kläder, ta på byxor, strumpor och tröja...torka mina kläder med fön för att kunna ta på oss ytterkläder och gå till dagis.....20 minuter senare än planerat lämnade vi vårt hus....men vi var fortfarnde på gott humör! Sjöng lilla snigel hela vägen till dagis....Sen blev det discomusik i lurarna för mig från Dagis till jobbet...det går fortast då;)!

Dagen har flytit på bra. Rebecka har varit hos en kompis och lekt, sen har hon dansat. Petter har fortsatt med hallen, Bibbi har varit här för att se efter våra godingar så jag kunde åka iväg på min Italienska! Jisses....det är svårt! Ingen studie vana har jag heller längre....Men nått ska väl fastna;)

Nu är jag nyss hemkommen från en promenad på ringleden! Katrin kom strax efter 21.30 och vi tog oss runt fast det blåste halvt storm och det var isigt värre;)!

Fick lite sms på vår promenad från en go tös! Fia Nyman! Hon har de flesta papper i pärmen....Men....HV Fia?? Det spelar ingen roll hur dåliga FBK är så är det ändå inget hjärta i Hv spelarna....Nej är man Färjestadare så är man det! Både i med och Motgång!! Fia du borde pröva på att vara Fbk:are ett tag! Man mår bättre än de flesta! Jag lovar!!

Mys och bus med Aron i kväll:

Rebecka är fotograf!

Skrivet av lisan 3 februari 2011 klockan 23:15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar