onsdag 23 februari 2011

Det finns..


Underbara människor! Jag har tur! För jag känner många sådana! Här följer några bilder från vår senaste pulkaåkning! Mamma och pappa hade förberett grillning och fika! Varmchocklad med vispgrädde...inte så dumt....och kaffe fanns oxå! Tack mamma och pappa för allt ni fixar för oss! Minnen för livet!

Våra goa vänner från Hjo var med oss i backen! De är Underbara!! Birgitta Ahlner...vilken förebild hon är! Om alla hade en Birgitta Ahlner i sig så skulle världen se bra mycket bättre ut och vilken energi alla skulle ha! Underbara Birgitta!!! Ebba och Ellen finare "töser" får man leta efter! Tänk att va fin på både in och utsida! Det är inte fyskam det inte!! Birgitta Ellen och Ebba...Kram på er! Jag tycker om att vara i er närhet!

Rebecka och Aron ÄLSKAR er!

Nu är kl strax 02.00...ska bli spännande nästa vecka...käns som om jag behver komma isäng lite tidigare då... ja ja...Idag är det ju faktiskt trettondagsafton så....Vi har firat Jul ikväll med våra Vänner Johan, Emmelie och Alfred! Vi har haft en jätte mysig kväll! Underbara människor!! Nu ligger Arn och Rebecka i våran säng och sover...ja Rebecka sover Aron är på G....Petter han tog på sig arbetarkläderna och fortsatte med hallen lite....ja han heter varken halvdann, långsam eller lat i mellannamn kan jag lova! Tack Petter för att du kämpar och sliter!

Skrivet av lisan 6 januari 2011 klockan 01:57

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar