onsdag 23 februari 2011

Julsånger!


Hoppsan...Bloggen är inte högprioriterad just nu.....

Har haft en bra dag! Träffat en ny bekantskap...Carina heter hon....Ska börja jobba i kyrkan efter nyår. Kul och spännande med en ny kollega!

På eftermiddagen kom pappa....Barnvakt...Jag hade föräldrautbildning på familjecentralen....sen blev det ett pass på gymmet!

Ikväll har jag inte gjort allt för mycket....Somnade när jag skulle få Aron att sova...sådär bra...Nu är jag ju pigg...Nej nu en dusch och sen sängen! Imorgon är det jobb igen...

Pappa och Mamma barnvakter...Skulle inte klara mig utan dem....Tack, Tack, Tack!!!!

Jag sjunger på Andrum imorgon kl 12.00...sen är det körer hela dagen och kvällen...JULSÅNGER!!!

Ikväll tänker jag extra mycket på en vän som är på sjukhus!! Massa styrkekramar sänder jag dit!

Skrivet av lisan 17 november 2010 klockan 00:31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar