onsdag 23 februari 2011

Vitt, Vänskap, VB, Varm !

Ja här vaknade barnen tidigt......Aron slog upp sina blå 04.30! Därefter låg han i vår säng och sa; hej mamma, hur många gånger som helst. Med massa olika tonfall. Så söt!! Rebecka vaknade av att hon blödde näseblod, så upp och fixa det en sväng....Då såg jag ut.....Det var Vitt!! Sen var vi 4 i sängen! Sov inte så mycket mer....gör det enannan gång...

Det har fortsatt att snöa hela dagen...och blåst..Aron gillade inte när det blåste snö i hans ansikte...Han är ett sant sommarbarn:).

På förmiddagen var Anki här och hennes Noel! det var så längesen vi satt ner och pratade! Härlig stund vi fick med våra prinsar och kaffe! Jag är väldigt glad och tacksam för vår vänskap!

När jag skulle hämta Rebecka från fiolen fick jag bära vagnen med Aron i...Det hade blivit så mycket snö....Jag tycker tt det är fint. Jag vill och önskar att vi får en vinter som förra året. Riktigt mycket snö och härligt kallt!!

Idag var det ett repotage i vår tidning, VB, om i lördags då jag var på Midgårds äldreboende och sjöng. Jag tycker alltid att det är jobbigt att vara med i tidningen.....Nu lät det som om jag var med jämt...Så är naturligtvis inte fallet. Men det händer. Jag har beskrivits som sångfågel och skönsjungande.....ja det känns oftast som ord, tomma ord. Men den här artikeln känndes bra! Jag tyckte det var så mysigt att vara där och sjunga. Känndes som vi som var där delade något. Vi hade en fin stund tillsammans.

Ikväll trotsade jag snöstormen och begav mig till gymmet! Ett pass med Sofia! Hon är duktig! peppar mig på ett bra sätt. Hjälper mig att orka lite extra! Tack Fia! Jag var väldigt varm där...Fläkten var inte så intensiv idag...typ..eller vad säger du Fia?

Jag har ont....bröst, armar och mage har fått jobba hårt söndag, måndag och idag...Tur att det är en vilodag imorgon med träning!

När jag kom hem så det ut så här

Mer snö verkar det bli.....Det bara yr utanför! Lite tråkigt att inte ha en entre......Nu sover mina goa barn! Petter snickrar! Jag dricker kaffe fryser lite....

Min goa pyssel Becka! Jag önskar dig allt gott! Love U!
Min lille prins! Du är en störtskön kille som alltid är på G! Givetvis önskar jag dig allt gott med! Pusselipuss!
Skrivet av lisan 9 november 2010 klockan 21:56

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar