onsdag 23 februari 2011

Tacksam!!


Sitter nu och dricker kaffe! Aron är på dagis och Rebecka är i skolan. Igår var en fantastisk dag! Underbart jobb jag har! Musik hela dagen lång! Tänk att vi fyllde kyrkan 2 gånger på samma eftermiddag/kväll! Underbart!

Igår kväll fick jag en födelsedagspresent...det är lite oväntat.....Eftersom jag fyller år i april....Men jag blev jätteglad!! Tusen Tack Sara, Mikael, Malin och Mallan!!

Här snöar det.....massor!!! Det är sagolikt ute! Så vackert! när jag gick hem från kyrkan genom ett tyst och stilla Tidaholm glittrade det överallt! Det var otroligt vackert och jag kände en stor Tacksamhet! Tacksamhet är stort att få känna! Är så glad! Nu är det dax att ta tag i några små julförberedelser innan jag ska hämta mina godingar!

Önskar er alla en fantastisk dag!

Skrivet av lisan 20 december 2010 klockan 10:43

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar