onsdag 23 februari 2011

Oj oj....



Det här känns konstigt.....Inget är som det har varit....men jag kommer nog att lära mig hur den här bloggen fungerar oxå.
Jag vill säga TUSEN TACK till Sara Ahlin som har hjälp mig att flytta över allt material från Metrobloggen till blogger!
Nu kommer hon väl att få hjälpa mig med allt nytt här........

Idag har varit en LÅNG dag. var inte jättepigg när mobilen väckte mig....Det var inte Aron och Rebecka heller....men vi hann till skolan i tid.
Aron och jag åt frukost på mitt jobb. Det är Onsdag och då är det Torgcafè hos oss. Underbart gott fika till ruskigt bra pris! Aron busade på med alla. prästen Bosse blev en favorit hos Aron....Han lärde Aron en massa bus!

Idag har jag sjungit på Andrum i Tidaholms kyrka. Helena Sköld och Gergana spelade. De är så duktiga!!! Det är kul att få arbeta med proffs!!

resten av dagen har det varit kör.....Barnkörer och Gospel! Nu är jag hemma och De små godingarna sover och Petter skruvar ihop en byrå till vår hall!!! Det är nära nu.....Snart dax att gå in den vägen och slippa gå rätt in i vardagsrummet!

Då ska vi se om jag kan få in en bild på den här bloggen oxå....

1 kommentar: