onsdag 23 februari 2011

Veckovill....


Helt hopplöst! I går trodde jag att det var söndag...Rebecka var ledig från skolan och Aron och jag tog då oxå ledigt! Vi hade verkligen en super mysig dag! Aron pratar på nu....Två eller tre ord...Underbart!

När Rebecka , jag och Aron var ute på en liten promenad för att lämna ett brev till en viktig person i Rebeckas tillvaro, så sa jag något om att oj vad alla tittar på tv så här dags...det var stora tv skärmar i varje hus....ja det är ju söndags kväll så det är väl så vi i Tidaholm laddar för en ny vecka....Fick då svar ganska snabbt från min 7 åring...Mamma, luaras du nu...Du ...det är måndag!

Idag har vi haft körövning inför vår Elvis konsert i Tidaholmskyrka på lördag...Kördag=Onsdag...eller inte nu, då vi jobbar i projekt...då är det tisdag...Imorgon är det inte torsdag utan alltså kördag=onsdag som denna veckan inte är en kördag.....Ni förstår va....Veckovill!!

Ps.....jag hade även tptalt förväxlat dagistider och fritidstider oxå...Ds

Skrivet av lisan 1 februari 2011 klockan 23:31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar