onsdag 23 februari 2011

Nu


Har vi semester! Vi är vid Gesundaberget, strax utanför Mora!Åkte igår vid 18.30 tiden hemifrån. Andreas, Christina, Petter , jag, Rebecka och Aron. Hela bilen var full...Det är fantastiskt! Jag tänkte....Vi behöver inte ha med oss så mycket....Det räcker med två väskor!...Lite underställ och några strumpor typ.......Det slutade med 10 väskor! Ja ja....Vi fick plats och vi kom fram ca 23.30! Mamma och pappa var redan i stugan sedan i söndags....så vi blev mottagna med dukat bord och tända ljus. Det är lyx!!

Nu har Vi har åkt slalom en stund, och nu väntar mys, mat och familjemys i stugan, innan vi drar ut på kvällsåknig. Aron har gjort sitt premiäråk! Gick sådär.....men vi ger oss inte så lätt. Med hans envishet på rätt sida kommer det att gå lysande;)! Jag har fått åka och byta pjäxor 3 gånger...Kramp....Finns tyvärr inga nya fötter att köpa....Men nu funkar det hur bra som helst!

Jag har ingen anning om var förra veckan tog vägen? Dagarna lixsom bara började och slutade....

Torsdagen bjöd mig på en hjärtestund....Ja en sådandär stund man bevarar i sitt hjärta för alltid...Ska skriva om det senare.

Söndagen var vi på IKEA i Jönköping med goa vänner! Tur att Katrin och Krille var med....Aron behövde ses till lite...Hela fam Mauritzon fick hjälpa oss..... Den lille killen är väldigt snabb och väldigt bestämd! Rebecka var hos en kompis. Tack Fam Mauritzon för trevligt sällskap och hjälp!

Nu ska jag mysa med Rebecka.

Skrivet av lisan 16 februari 2011 klockan 14:56

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar