onsdag 23 februari 2011

Små grodorna...


är lustiga att se....Inte bara de...Utan även vi andra som dansar runt denna gran! Jag tycker att det är roligt och traditionellt! Kul att det ordnas! Aron har sjungt Smågrodorna för fullt här idag!

Dagen har gått fort idag! Vi var hemma ganska sent igår från Johan och Emmelie, där vi firade Jul med dem! de har så fint i deras nya hus....god mat och underbart godis har de oxå...men det bästa de har delar de med oss! Alfred! Det var första Julfirandet med vårt Fadderbarn/Gudson! ska bli mysigt att få följas åt genom livet!

Aron och Rebecka vaknade till ordentligt efter kvällspromenaden hem från dem så jag, Aron och Rebecka vi låg i sängen och sjöng och läste en lång stund! Eftersom Petter jobbade på en bra stund i natt så behövde han sovmorgon. Vi var inte jättesnabba här på förmiddagen, men sen så....

Pulka, dans, träning och mat, och....vi har nu ett golv i hallen...det är fogat och klart...utan att jag gjort ett handtag med det golvet;)!

Jag vill idag säga ett STORT TACK till Kristian Mauritzson, han tog hand om Aron och Rebecka så jag kunde åka och träna!

Ja...denna vecka har varit en riktigt bra träningsvecka...vill ha många sådana veckor i vår! På lördag blir det en vilodag! Har tränat Fredag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och idag torsdag....Imorgon hoppas jag på ett härligt pass på förmiddagen!

Skrivet av lisan 6 januari 2011 klockan 23:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar