onsdag 23 februari 2011

Då var vi där..


Här sitter jag och dricker kaffe.....Petter är på jobbet, Rebecka är på skolan och Aron är på dagis...Ja ha ja.....Jag ska jobba sen...Jag börjar vid lunch. Idag så är det dags för julmys med den goa gospelkören.....Vad jag är glad över den!! Så många fina människor! Jag hoppas att vi får en mysig kväll. Vi ska vara uppe på Ekeberg hos familjen Gyllensvan. De har bjudit in oss att sjunga där. de fixar glögg och vi musiken! Så härligt, mysigt, hjärtlig och " Tidaholmskt"!

Maria och Mats Gyllensvan, Tusen tack för att ni öppnar ert hem för oss! Fina människor det där!!!

Nu ska jag plocka lite här hemma! Mamma och Pappa tar hand om hemmet här i eftermiddag! Vad skulle jag och Petter göra utan dem!! De finns alltid där och ställer upp. De älskar oss! Det känns!!Tänk att ha föräldrar som gör så mycket för en! Behöver inte alltid be om hjälp....de bara kommer och fixar. Idag som alla andra onsdagar så kommer de med middagsmat oxå...Synd att jag alltid jobbar;), men det brukar finnas lite rester till dagen efter för mig!

Mamma och Pappa till er ett stort TACK!!!!

Igår hade Rebecka sin första fiolkonsert! Stort! Mamma är stolt!! I måndagskväll var det dansuppvinsnig! Mamma är stolt!!

Aron har kommit igång och pratar riktigt mycket nu...Så underbart!!

Nej nu ska kaffekoppen fyllas på sen är det dags att sätta fart! En vackerdag väntar väntar på mig! Tänk att just jag fick vakna till en ny dag!

Skrivet av lisan 8 december 2010 klockan 09:49

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar