onsdag 23 februari 2011

Not so easy....


Det tog inte jättelång tid att falla in i rutinerna......Jag märkte dock att det blev ljusare på morgonen än för två veckor sedan. Så underbart! Så när vi lämnade Torgatan för skola och dagis så var det ljust ute! Men riktigt kallt.....-13. Eller ja det var väl så att jag nu hade vant mig att gå kläd ordentligt, underställ och överdragsbyxor....och nu endast jeans....Kan vara det.....

Jobbet flöt på som vanligt. Känns bra att jobba! Har ett kul jobb! Mycket roligt framöver.....

Hemma så har Rebecka haft en kompis här. Jag och Aron har lekt. sen har vi börjat städa undan verktyg och sådant i hallen....Nära....nära...Jag skulle skruva...eller sätta dit...vet inte vad det kallas...två dörrar skulle iallafall få handtag...Jag frågade Petter, tror du jag fixar det....Det gör du säkert, svarade han....Troligtvis gjorde jag inte det....Petter fick ta över...Nu är de på plats!

Har kört Easyline ikväll......Så skönt...men jag kände av att jag inte tränat på en vecka och att lårmusklerna har fått sig en omgång i skidbacken.....Mina kära armar kommer att värka imorgon....För jag har ont redan nu....Tänkte att jag skulle tränat imorgon...men nu blir det en vinkväll med sköna töser på Vincontoret istället:)!

Nu ska jag hänga tvätt och sedan ta mig sen dusch innan sängen ropar på mig! Imorgon ska jag öva med Helena Sköld och Gergana....Fiol och piano...I Like It alot!!

Skrivet av lisan 21 februari 2011 klockan 23:24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar