onsdag 23 februari 2011

Dans, sång, dop, lyx och easyline


I dag vaknade familjen tidigt....Kändes som jag knappt blundat..men det hade jag...Frukost och lite morgonbestyr väntade sedan gick jag till jobbet strax innan 9.00. Idag sjöng en av våra barnkörer! Det var första gången de var med i en gudstjänst. Spännande....De var inte så många idag, men...Jag säger bara STOLT!! Jag är grymt stolt över dem! De sjöng så fantastiskt fint! De har lixsom allt de där tjejerna....Sjunger bra, har en fantastisk utstrålning och dansar bra...Ja jag är bara lycklig att jag får träffa dem och sjunga och dansa tillsammans med dem varje vecka! TACK tjejer och TACK till era föräldrar för att vi får låna er! Var ska det här sluta om de är så här duktiga nu???

Idag uppmärksammdes de barn som döpts under förra året i Gustjänsten. De är ju bara för goa de där ungarna! Mysigt att få vara med. Alfred som Petter och jag är faddrar till var med. Med stora ögon tog han och begrundade han allt. Snart är det dax för dopparty för att fira årsdagen av dopet....11 april! Det ska bli kul!!

När jag kom hem hade resten av familjen vrit och handlat och påbörjat middagen...Det är LYX!!

Ikväll var det äntligen dax för ett pass easyline på energy! idag gick det lätt! Jag kände att jag var på G! Underbart! Jag sprang en liten runda innan jag landade här hemma...Det gick oxå bra! Nu väntar lite plock och almanacka koll....Vad väntar mig denna vecka tro?

Idag firade vi kyndelsmäss i dagen!

Skrivet av lisan 6 februari 2011 klockan 22:17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar