onsdag 23 februari 2011

Lovade


mer från vår Julafton...Här kommer några mer bilder:

Tomten kom och hälsade på oss! Aron blev livrädd! Skakade och klamrade sig fast vid Petter, men han tog sig! Han Tackade för klapparna och vinkade hej då till Tomten! Rebecka har stor respekt för tomten..Finns han?....De ser ju inte likada ut?...Många frågor...Men varför inte tro på tomten? Tomten dansade med oss...Han hade ett ruskift tempo och väldigt höga knän! En underbar syn och upplevelse! TACK TOMTEN!

En glad liten buse!!

På förmiddagen var vi hos min mamma och pappa...Där fanns ett födelsedagsbarn...eller hund! Bailey öppnar sitt paket! Han älskar paket! Speciell hund det där....väldigt go och snäll!

Vårt köksbord! Blomman fick jag av Birgit som tack för att jag sjöng på hennes mans begravning! Tack snälla!

Vår bänk i köket!

Aron har ett Bä....Han älskar detta Bä! Eftersom det är dagisdax nu snart så tänkte jag att det kunde vara bra med två Bä! Då jag vet hur jag är......glömsk....Det innebär att det kan leda till en liten katastrof....Men nu skulle detta undvikas! Christina och Andreas köpte ett likadant Bä som han fått av vår vän Inger Nolegård! Han sken upp som en sol när han öppnade paketet och utbrister BÄ!! Då tog jag fram hans gamla Bä....Han log nu ännu mer och säger- BäBä!

Från och med nu ska han ha båda.......

Så nu får väl denna smarta mamma...jag alltså åka och köpa två nya Bä så vi har dubbla uppsättningar! Grattis Lisa! Men Aron är superlycklig över sina två Bä!

Jag har ju ett fantastiskt jobb på många vis! I år fick jag jobba på Julaftonsnatt! Gospelkören sjöng i Tidaholmskyrka och det gjorde de SÅ bra! Det var så mysgt att träffa alla där! Vi har ju haft en hektisk december så det känndes så härligt att få träffas på Julnatten! Tack ni underbara musikvänner!! Gergana överraskade mig...Hennes Pappa var med och spelade trumpet....Det gjorde han otroligt bra!! Härlig upplevelse! Den natten var innerlig! Jag vandrade sedan hem, det snöade och jag andas frisk luft och mådde så bra! Ett ögonblick jag vill bevara!

Om ni inte har varit och sett Julkrubban i Tidaholms kyrka...så gör det!! Den är så vacker! Den berör!

O Helga natt & Helga stund för världen då Guda mänskan till jorden steg ner.......O Helga natt du frälsning åt oss gav!

Skrivet av lisan 30 december 2010 klockan 00:42

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar