onsdag 23 februari 2011

ONSDAG inte Torsdag;)


Tycker att jag knappt hinner gå upp ur sängen på morgonen föränn det är dags att gå och lägga sig....det är helt sjukt hur fort tiden går. Jag är lycklig för att jag har en vardag som jag trivs med....Visst kan det vara svårt att få ihop familjepusslet men vi har ett bra pussel.....det är färglatt och väldigt mönstrat;)

Idag har vi varit på jobb, dagis och skola. Rebecka gick direkt till mitt jobb...eller hon gick till kören....härligt att ha Rebecka i en grupp. Jag tycker att det funkar bra. Hon är inte "mammig" alls faktiskt. Petter hämtade Aron på dagis och kom sedan att hämta Rebecka hos mig.

De åkte hem och packade väskan och bytte om till Innebandyn. Jag småsprang hem genom stan för att hinna hem till Aron. Vi lekte, sjöng och myste:). Morgan kom förbi en sväng och förgyllde vår onsdag.

Petter och Rebecka kom hem från träning och vi åt kvällsmat...smarigt värre....havregrynsgröt! Pianoläxan spelades igenom och Rebecka somnade sedan gott likaså lill grabben!

Petter fortsatte med vårt utbygge och jag röjdde upp lite innan Katrin kom hem hit efter att hon slutat jobba kl 21.30, för att gå ringleden! Härligt! Nu ska jag bara förbereda lite inför imorgon och ta en dusch...sen ska jag gå och lägga mig och läsa lite.

En bra dag!

Goa små händer! Älskade barn! Är så glad att ni finns till!
Skrivet av lisan 2 februari 2011 klockan 23:18

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar