onsdag 23 februari 2011

en dag!

Det här i nlägget blir kort....

Idag har jag: jobbat, uppstart för barnkörerna, dessa ljuvliga ungar;), mamma hämtade Aron från dagis...

Petter hämtade Rebecka hos mig på jobbet sen Aron hos mamma och pappa....

Väl hemma allihop så....

Petter jobbar med hallen, jag ringde runt lite....mamma och pappa om barnvakt så jag kunde träna...Peter, om han kunde ta med Rebecka hem från Innebandyn....Tack ni för hjälpen...

Jag tränade ett pass easyline...3 varv a´ 30 sek...kommer nog att kännas imorgon....

Hemma igen...fixa kvällsmat, natta barn....

på med lite varma kläder och ut till vedskjulet...tomt på ved i källaren...nu finns det lite iallafall,

fixat schema till dagis och fritids...så dåligt samvete för att jag inte lämnar in i god tid....ska försöka bli bättre på detta....

Nu ska jag hoppa in i duschen....sen ska jag sova 7 kvart i timmen...det ni;)

Jag mår bra och är glad, ifall någon undrar!

Skrivet av lisan 19 januari 2011 klockan 23:33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar