onsdag 23 februari 2011

Det är dagarna som går som är livet!


Här går dagarna fort! idag har vi återställt hemmet efter Rebeckas fest! varit och åkt pulka...eller...inte jag...idag, men Rebecka och Petter. Jag tittade på! Nån ska ju göra det oxå! Vi fick fika hos mamma och pappa! Sen har jag varit på gymmet en sväng..easyline! Hoppas jag kommer få ihop träning och jobbtider så det funkar för familjen! I december var jag inte så flitig.....Jag mår så bra av att träna just nu, så därför vill jag prioritera det!

I kväll har våra goa grannar Erna och Carl-Johan varit här. De kunde inte vara med på Rebeckas kalas igår då de var bortresta. De bjöds inte bara på mat och tårta..utan på sång och galenskaper från Aron och dans av Rebecka!

Petter fick experthjälp med lite elfix av Carl-Johan! Tack snälla!

Nu är det dax att besöka sängen......ligger på minus när det gäller sömn.

Här kommer två bilder från nyårsafton:

Skrivet av lisan 3 januari 2011 klockan 00:18

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar