torsdag 24 februari 2011

Ont i halsen....

Torsdag.....Den här dagen började jag i Sandhem, med kontraktskonvent! Kontraktskonvent är en träff för oss som jobbar i Hökensås kontrakt. Hökensås kontrakt är ett samlingsnamn för ett geografiskt område med pastorat. Ett pastorat är ett namn för ett gäng församlingar. Församlingar är ett hurrv med människor;). Så nu vet ni vad jag varit på och med vilka... Habo, Mullsjö/Sandhem och Tidaholm!

sen var det åter dax för lite möten...sen hämta Rebecka. Petter hämtade Aron. När jag kom hem la jag mig på soffan..... Blundade lite....Ont i halsen och allmänt ont i kroppen....VILL INTE bli sjuk! Hoppas på att träna imorgon.....då kanske det försvinner.

Hallen tar form här hemma.....Snart ska den fyllas!!!

Imorgon är jag ledig! Jobbar på lördag.... Jag ska till optikern imorgon, dax för nya glasögon och linser!

Nu tar ja en kopp te till innan jag ska göra ett litet ryck här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar