onsdag 23 februari 2011

utanför vårt fönster

Tar en liten paus...Jobbar....Ska ut med Bibeläventyret ikväll. Det var så längesen...Innan Aron föddes, så jag ska bara damma av GT lite...alltså tur att Richard är med så han kan hjälpa mig!

Här snöar det som hejsan....Det är så vackert ute nu. Igår kväll skulle vi som var på sardinien ha träffats för att minnas, äta gott och titta på bilder...Men det var lite mycket snö för de som åker, så vi får ta det en annangång.

Gergana, Helena och jag träffades ändå. Pratade, skrattade, åt gott och planerade lite! Goa vänner de där två:)!

När jag gick fram till stan igår känndes det som jag gick i en tavla...Det var så vackert! Blir så lycklig av all den vita snön!

Aron är inte fullt så possiv. Han gråter när det blåser snö på honom. Just nu blåser det väldigt mycket snö här.....Han sover nu...Vi ska gå och hämta Rebecka om 10 minuter....Han kommer inte vara lycklig...

Igår hade vi en mysig eftermiddag...Lussekatter, pepparkakor och mys:)

Små människor, med stora hjärtan som får en att le och må bra....kan även vålla ett och annat grått hårstrå;)
Låter cykeln stå idag;)
Från vardagsrummet.
Från köksfönstret.
Från köksfönstret
Från altandörren.
Från vardagsrummet!

Nej nu var det dax att ge sig ut....

Skrivet av lisan 23 november 2010 klockan 13:59

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar