onsdag 23 februari 2011

En vanlig dag i december


Hur fort får en dag gå?

Jag hade planerat att göra SÅ mycket hemma..Gick ju sådär...Lite har jag hunnit med iallafall. Började morgon med en uppfriskande morgonpromenad genom ett snöigt och fantastiskt blåsigt Tidaholm! Lämnade Rebecka på skolan, dit fick vi oväntat sällskap av bästa moster niinii(Christina), sen var det Arons tur att bli lämnad.....Ush...Vilket ord...Lämnad...Ja ja..Ekorren berikades med vår prins över Lunch idag. Julbord serverades idag!

Jag var på Familjecentralen...Idag var det ingen sång med de små godingarna men jag fick sitta ner med de stora godingarna där! Tack för en mysig stund Camilla, Reidun och Malin! Ni är goa ni!!

Sen gjorde jag några ärenden i kyrkans hus. Petter fick hämta Aron. Jag sprang runt i några affärer.....Var är vantarna??? Sprang runt till samma affärer igen...De var i kyrkans Hus;)!

Sen har vi varit hemma och fixat lite. Jag Aron och Rebecka har varit på julgransjakt!!! Nu har vi den...Den perfekta granen...eller ja...vi har en gran:)! Den ska helst in på kvällen den 22 dec. Ja helst vill jag inte ta in den förrän den 23 på kvällen....Men nu firar vi ju jul med Petters familj på kvällen den 23, så då får det bli kvällen innan...Vill lixsom inte att det ska bli jul för tidigt här hemma. Vi har ju Advent nu!

Dagen har varit bra...Aron och Rebecka utmanar mig stundtals....Men det är mycket nu för oss alla i familjen...Så det känns ok!

Här kommer en stror KRAM till Pappa och mamma! idag kom pappa förbi med en kasse med tvättad och strykt tvätt från vår tvättstuga!! Det är lyx!!! Tack!!

Nu ska jag vattna lite blommor.....

Skrivet av lisan 16 december 2010 klockan 23:54

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar