onsdag 23 februari 2011

Inte som igår....


Ja...jag är ju inte smärtfri....Men det är bättre. Mina njurar har fått lite hjälp på traven....en och annan tablett och massa vatten! Jag hoppas att det går åt rätt håll med dem! Tack för gulliga telefonsamtal, sms och kommentarer! Det värmer!

Jag var på jobbet idag! Idag blickade vi bakåt....Helt ok då vi hade fockus på Sardinien! Vi som var där i September åt Lunch tillsammans och tittade på bilder från detta underbara ställe! Jag hoppas verkligen att jag kommer att återvända dit! Dels för att se mer av all vacker natur men oxå för att lära känna de människor som vi träffade där mer! En av körerna vi lyssnade på där .....Kommer förhoppningsvis hit till Tidaholm i Maj! Vi håller alla tummar och tår;)!

När jag jobbat klart för dagen och hämtat våra skatter så åkte vi hem och landade....Rebecka hade en kompis här, Petter satte in två innedörrar i hallen...Dax att gå dit med kameran...I morgon kommer en målare hit kl.7.00 för att spackla taket..Jag och Aron tog en promenad till stan! Om ni inte besökt butiken Street Wise i Tidaholm eller på nätet så gör det! Där fann jag dessa:

Snön smälter nu sakta bort...Så jag hoppas att jag snart får tillfälle att stoppa fötterna i dessa! Jag tränade inte igår...Det blev heller inget pass idag....Men det blev en liten kvällspromenad med Christina i ett blåsigt Tidaholm. Det var skönt att komma ut och få frisk luft. Men bäst var nog egen tiden med Christina...Mina barn tar oftast henne med hull och hår....Tack Christina! Jag tycker om dig, MYCKET!!

Nu ska jag ladda batterierna en stund! Imorgon är en annan dag!

Skrivet av lisan 18 januari 2011 klockan 00:30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar