onsdag 23 februari 2011

O Happy day!!!


Så underbart väder det har varit idag! Sol och -4! Lugn morgon...sen har det rullat på bra måste jag säga...Jobbet har gått som en dans idag! Mysig lunch med Gergana och Helena! Sen dansade vi och sjöng med barnkörerna. Dessa ungar är ju bara för goa! Laddade om....Sen kom de....som jag väntat och längtat...nu stod de där....Goa Gospelkörare!!

Tack för att ni är de ni är! Gillar er skarpt! Kul med nya ansikten oxå!

När jag kom hem så var Katrin redan här hemma 21.30. Sen väntade en underbar promenad runt ringleden! Katrin hade redan kört ett easylinepass...men hon var så snäll och tänkte på mig...Hon behöver ut en där Lisa! Nu ska jag ta en dusch...läsa lite...sen ska jag sova...klockan ringer tidigt imorgon!

Ser fram mot morgondagen....den innehåller mycket bra saker....

Jag hade en lugn morgon....men....glömde en ganska viktig sak idag....Aron åkte vagn till dagis....Jag glömde att ta på honom skor....Obra....Som tur var så fick han låna ett par stövlar där...för de skulle gå till biblioteket.....Dessa mammor;)!

Skrivet av lisan 9 februari 2011 klockan 23:46

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar