onsdag 23 februari 2011

På rymmen....


Just nu är jag hemma....Men har varit på rymmen största delen av dagen....För det är så soligt ute.....Alltså syns allt damm så otroligt bra här hemma....Jag har varit på jobbet en stund, där drack jag kaffe och träffade goa människor, sen gjorde jag stan, tog en promenad, hälsade på Rebecka en stund på skolan...Men nu var ju Aron lite sugen på mat så nu befinner jag mig här hemma i det totala kaoset......Just nu längtar jag efter lite ordning här hemma.

En målare kom förbi nu....Så nu slipas taket i hallen för sista gången tror jag.....Hoppas jag....Sen ska det målas. Petter ska köpa färg till väggarna efter jobbet idag...Snart....snart är vi färdiga.....med Hallen...Då är det bara rummet på övervåningen kvar:)!

Nej...lite kaffe kanske...Men innan det så ska jag ringa och boka tid för klippning.....det är verkligen kris på den fronten....

Skrivet av lisan 21 januari 2011 klockan 14:08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar