fredag 25 februari 2011

HJÄLP!

1
2


3

4

5

7 kommentarer:

  1. Oj, du var fin i alla bågar Lisa, men nummer 1 eller 5. 5 ger en liten färgklick på dig;)

    Ska till optikern på torsdag... har köpt bågar via för ett halvårsen... men med den dumma tabben att använda ett 2 1/2 gammalt glasögonrecept! DUMT! Så nu när det gått 3 år och jag inte ser så bra med glasögonen så blir det till att ordna nya och funderar även på linser. Men bågar är viktigast:)Det är SVÅRT att välja bågar!

    SvaraRadera
  2. En skönhet passar i allt men jag tycker du ska välja mellan 3 & 4. <3

    SvaraRadera
  3. 1 eller 5 tror jag. Jättesvårt ju, de känns ju ganska lika varandra. =) Lycka till med att välja.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Snyggt...Alla 5 är ju rätt så lika ser i alla fall så ut på bild men måste jag välja så 1 eller 5! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Som sagt allt klär en skönhet, men 1 och 5 är riktigt snygga på dej. Men gå du på magkänsla då brukar det bli bäst. Kram!

    SvaraRadera
  6. Röstar på nummer 4 eller 5!!

    SvaraRadera
  7. 3 tycker jag, krya på dig! Kram Cissi

    SvaraRadera