onsdag 23 februari 2011

Ja ha...


Då har jag diskat igen då.....Det gjorde jag i tisdags senast!! har inte saknat det alls faktiskt! Jag har inte lagat mat heller för den delen...Jag har hjälpt till lite med fram och avdukning....men inte nått att skryta med direkt;)

TACK MAMMA & PAPPA för att ni gjort denna fjällvistelse möjlig för oss! Det gjorde oss gott! Att bara få vara och ta hand om varandra!

TACK oxå till ANDREAS & CHRISTINA för att ni är så goa med Rebecka och Aron.

Nu väntar en ny vecka med en massa måsten....Hallen ska färdigställas...vi är nära nu....

Jag ska ta tag i träningen igen...funderar på att avstå från godis och fika ett tag oxå...Får se vad jag bestämmer mig för....

Här kommer lite bilder....

Utsikt från toppen av Gesundaberget. Man ser Sollerön!

En vacker tall i vinterskrud!
Petter och Rebecka fick många härliga upplevelser under veckan!

Vid Toppstugan stod denna fina Midsommarstång!Ser lite frusen ut!..

En Guldmedalj till denna goa tjej! Hon klaar inte när det ska släpas skidor eller när det blåser kalla vindar! Hon älskar att åka slalom!
Lilla goa Beckan mot nya äventyr! Det gick oftast väldigt bra! Det var bara en Dansk i 45 års åldern som fick sig en vurpa, när Rebecka kom åkande i full fart!

Har ni sett en hjälmfoting med slalomutrustning förut;)?

Hej på er allihopa! Ropade Aron till alla skidåkare som kom åkande in mot liftarna! Go grabb!

Aron med världens bästa skidlärare Christina!

Så här snygg var jag i backen...Soligt och hur kallt som helst ca -20 brr brr

Christina njuter i solen!

Petter jag och Rebecka gör oss redo för en underbar färd nerför backen.

En kylig toppstuga!

En härlig promenad hann vi med oxå!

Jag har haft det bra! Är Tacksam för min familj! Nu laddar vi om....Jobb och annat kul väntar framöver!

Skrivet av lisan 20 februari 2011 klockan 19:46

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar