onsdag 23 februari 2011

Tänker inte klaga!


Hej hopp...dagarna bara springer iväg. Dessa frukostar i lugn och ro....tar tid....Helt plötsligt är det stressigt att hinna var klar till 10.00. Vanligtvis är man redo att möta dagen utanför huset kl.7.30.

Annandagen vr vi hos Petters farmor Alice och åt god middag. Kul att hon fortfarande orkar med oss. Vi är ju ganska många! Kul att träffa Petters kusiner med respektive oxå!

Efter det kalaset bar det iväg hem för att fira jul med några vänner....De hann hem före oss! Jag har blivit en fantastisk tidsptimist!!!!

Vi hade en mysig kväll!

Igår var Rebecka Aron och jag ute och åkte spark! Jag älskar det!

Rebecka och jag tog en tur till pulkabacken när Aron sov! Vi hade det jätteroligt! Underbart att få lite egen bus tid med Rebecka...Aron tar ju ganska mycket av min uppmärksamhet just nu!

Shit vad han är snabb nu.....Får nog börja träna lite löpning och starter....annars blir detta aldrig väl! Han är så finurlig och fantastisk bestämd! Han pratar på som bara den nu, det kommer nya ord varje dag! idag sa han - törstig.

Rebecka är så nöjd med sina julklappar. Hon pysslar, läser och sitter vid sin dator och är ute i snön och leker förståss.Hon längtar till sin födelsedag....den är nära nu....Tänk...snart har jag en 7 årig dotter! Vad hände???? Ja, den 1 januari 2004 kl. 00.21 berikades mitt liv med Rebecka Sara Teresia Öhgren. Det är så TACKSAM för!

Gillar synen från vårt vardagsrumsfönster! Cykelställen syns inte längre...Det som gömms i snö kommer upp i tö;)

Idag har vi haft en härligdag! I morse när aron slog upp sina ögon så satte han sig upp och började räkna......till 10! En , på, ee, nini, pem, chex, shu. åtta, nino å tio! Underbart! Lille goe Aron!

Som sagt...en långfrukost...sen bar det iväg till pulkabacken med Katrin, Wilma, Nora och Theo! Katrin och jag åkte ganska många gånger. Många härliga skratt! Tack för det Katrin!!! Kan bara tänka mig synen av oss när vi åkte ner för backen med höga tjut för att sedan hamna i en snöhög med benen åt alla möjliga håll.

Aron tycker att det är härligt att åka i backen....helst ska det vara på en bob...för på den finns det en ratt och då kan han säga brumm brum...Tror bestämt att han är en pojk!

Här är två goa, fina, hjärtliga människor som betyder allt för mig och min familj!! Ställer alltid upp! Planera om sitt eget för att kunna hjälpa oss...generösa till 1000...Tänker alltid på andra.....Tar hand om våra barn och oss på bästa sätt!

Mamma och Pappa jag ÄLSKAR er!!!

Skrivet av lisan 28 december 2010 klockan 22:42

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar