onsdag 23 februari 2011

Så underbart!


När jag kom hem idag så var Aron och Petter hemma. Rebecka hade redan pyst iväg på innebandy. Vi satt vid köksbordet tog en kopp kaffe och Aron åt mandarin. Denne goe lille kille....Han var med i samtalet och bidrog till en hel del kan jag lova....

Lite senare så dansade jag och Aron i köket...Han gav mig en kram och myste...Då kom det en tår hos mig! Tänk att jag får vara mamma till två underbart fina barn! Det är svårt att greppa...Jag, jag är mamma! Aron och Rebeckas mamma! Jag älskar det! Jag ÄLSKAR dem!

Idag har jag äntligen varit och klippt mig...Inte en dag försent...Hade ju bokat en tid den 13 december...då var det akut...Rebecka var ju sjuk den dagen så nu äntligen var jag hos Angelica och klippte mig! Angelica är en ny vän...Jag har lärt känna henne genom våra barn Nova och Aron! Hon är en super go människa som gör mig glad!

Idag hoppade jag gymmet....Vet inte om det var klokt....Jag bara kände att jag behövde vara hemma lite....Fixa kvällsmat och prata lite med Rebecka, pussla med Aron och bara vara lite...mellan kvällsmat och andra "måsten". När barnen nu somnat har jag försökt lära mig några Italienska ord.....Inte helt lätt...men kul! Boken får nog vagga mig till sömns inatt....

Skrivet av lisan 26 januari 2011 klockan 22:54

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar