onsdag 23 februari 2011

puss

Tänk...det snöar....det har gjort det i ett par dygn nu! Tusan vad snyggt det är ute:)! Det är inte helt lätt att ta sig fram med barnvagn...Men skam den som ger sig! Aron var väl inpackad i dag när vi gick för att lämna Rebecka på skolan. Han var nöjd och glad både dit och hem! Skönt!

Jag tog mig igenom äventyret I fröjered igår kväll med Richard vid min sida var jag trygg. Läskigt att göra något som man kunde för 2 år sedan, och, på nått sätt kan men känns som man inte har full koll...Ja ...svårt att förklara. Men det gick bra!

Idag väntas det mycket sång! Det gillar jag! Barnkörer och gospel! det här blir en bra onsdag! Först tänkte jag börja sy lite....gardiner till vardagsrummet...Hoppas att Aron tycker att det är en bra idé.....

Skrivet av lisan 24 november 2010 klockan 09:38

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar